1 augusti 2010


Idag har varit en väldigt ordinary dag. Var dock väldigt lugnt, bara tre enbet och en häst som tömkördes, så inte så mycket jobb. Jag lekte lite pyroman på förmiddagen, eldade papper och skit som samlas. Dansken hjälpte förvisso till att köra sakerna från sophögen till brännplatsen. Jag var väldigt duktig på att tända eld på skiten, verkar ha anlag ;) Haha.
På eftermiddagen putsade jag alla betten och rengjorde bettkorgen. Vad ska vi gissa att det är? 30-40 bett kanske? Och de flesta av dem är dessutom mässingsbett, så dvs de är ganska svåra att rengöra ordentligt. Men jag putsade på och de blev banne mig riktigt fina :D Fast jag tycker att sånt är ganska kul, so I didn't really mind ^^
Under tiden som dansken emfodrade så satte jag upp lite plaketter på väggen från fem olika tävlingar. Jag gillar att pyssla med sånt, även om det är på några meters höjd på en ranglig stege :P

Uppdatering angående kalven.. Hon var sämre i morse, vilket inte motsvarade våra eller veterinärens förväntningar. Han kom förbi och kollade på henne och meddelade att prognosen inte var god. Så ja, nu ligger hon i princip bara i sin box och väntar på döden, det fanns inte så mycket att göra tydligen.. Han gissade på att hon fått i sig något och blivit förgiftad.. Stackars lilla 155. Men, jag hoppas fortfarande på ett mirakel, gör ni det med mig så vet man aldrig vad som kan hända.

Har varit duktig och cyklat idag igen, andra gången nu den här veckan ^^ Gjorde även lite situps, armhävningar, ryggups och sidoplankan efter att jag hade cyklat min mil. Fortsätter jag med det här så kanske det faktiskt blir lite ordning på mig ;) Hahaha!

Over and out

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0