Fantastiska känsla


Såg nu att du var tillsammans med henne.
En underbar känsla spred sig i kroppen när jag insåg att jag inte kunde bry mig mindre.
Jag är verkligen helt över dig.
Och det är så. himla. skönt.
Det här gjorde ju nästan min dag, blev så sjukt glad över att du inte betyder något för mig mer.
Tråkigt att det skulle bli så, självklart ville jag inte det från början, men nu vill jag inte ens veta av dig mer.
Så less är jag.
Men det är så skönt att veta, för nu har jag fått bekräftelse.
Första känslan går inte att fejka.
You're old news.

Awesome.

Hälsningar
Postat av: Andrea

wow... Det är jäkligt starkt av dig, you go girl! För övrigt kan ja ju säga VILKET NEDKÖP. Haha, du är 1000000 ggr snyggare än henne. Jag vet att du inte bryr dig men det kan dels vara skönt att höra det och dels är det faktiskt sant. Hon var icke vacker.

2010-09-21 @ 21:04:40

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0