Planer


Making new plans..
Ska släppa bomben ikväll är det tänkt.

Hade en helmysig helg med mamma. På fredagen åt vi grillat lamm med potatis, bearnaisesås och gula kantareller med ett glas rött till, mumma! Micke åkte iväg till någon Porscheträff på lördagsmorgonen, jag åkte på utflykt. Stannade på Nova och köpte bl.a. nya jeans på H&M samt en liten necessär som jag kan ha smink och nödvändigheter i istället för handväskan :P Kollade även på ett par stövlar på Bianco ^^
När jag kom hem så bakade jag ett lass kanelbullar som blev awesome, som vanligt när jag bakar ;) Haha, nej men jag råkade bränna den första plåten lite eftersom mammas nya ugn har lite bättre effekt än den andra. Men det var bara lite mörkare precis på ytan, sen var de okej :)
På söndagen träffade jag Maria, bakade muffins samt köpte stövlarna på Bianco :D Tack mamma! På kvällen bar det åter till Grevie och jobb fram tills nästa helg då det är partey och Ribban på kalendern!

Nu är det dags för frukost, hörs senare!

Ha en awesome dag!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0