Lättnad


Åh, det gick så bra. Bomben är släppt, men utan någon som helst förödelse.
Bomben är då alltså att jag kommer sluta hos Tomas efter VM:et, jobbar vecka 41 ut. Har haft sån ångest hela dagen inför hur de skulle ta det när jag berättade, men det gick så himla bra. De var så snälla och förstående, men tyckte att det var tråkigt för de hade gärna haft kvar mig. Lovade att säga till om jag ändrade mig ;)
Jag har trivts bra här och är oerhört tacksam för möjligheten och tiden jag har fått här, men jag vill komma närmare Lund för det blir så dyrt och omständigt att träffa familj och vänner. Så nu är det bestämt.

Stack ut och cyklade efter snacket, och det var så härligt! Det tog en halvtimme och var hur mysigt som helst, känner mig helduktig som har fått pli på mig själv ^^ Gjorde även lite armhävningar och sit-ups efteråt. Duktig flicka.

Nej, nu ska jag prata med bästaste Kajsa som är i telefonen!
Good night folks!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0