Nytt jobb


Då var det bestämt. Den 25:e oktober börjar jag mitt nya jobb som hästskötare åt Fredrik Persson på Stenshill Stables utanför Lund :D Jag börjar med en provmånad, funkar det så får vi se hur länge jag blir kvar, men om det fortsätter gå bra och inget knasigt händer så jobbar jag nog där tills nästa fyrspanns-VM, det vill säga i två år! :)
Det känns jättebra, och jag älskar att det är så nära Lund! Det tar inte ens en kvart att köra hem från gården, så det är verkligen helt perfekt! Ett stort tack till Rebecka Ström som frågade mig om jag var intresserad av jobbet, det är tack vare henne som jag har fått det :)
Mitt liv börjar kännas rätt nice nu. Awesome.

Fredrik Persson i Nebanice 2010.


Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0