Par


Idag blev jag lite extra glad. Jag fick nämligen köra par! :D
Var ute med Annika när hon skulle köra ett par på em, och när vi hade kommit en liten bit så sa hon bara: "Så, nu är de ganska mjuka och fina, nu kan du ta över tömmarna!". Jag blev ganska förvånad men var snabbt på plats i kuskbocken, och fick sedan köra hela rundan. Det var över ett år sen jag senast höll i ett par partömmar, så det var lite ovant, men åh vad glad jag blev! Hon sa att om Tomas kan ta hit folk och låta dem köra (Dansken) så kan hon gott låta mig köra lite.
Det gick i alla fall jättebra :D Flera gånger sa hon att hästarna var fina och det kändes super :)
Lite roligt att den hästen som dansken aldrig fick att gå i form, gick i form största delen av tiden när jag körde ^^ Visst, jag har kört den en del i enbet, men ändå :P Bra dag i alla fall.

Tvättade Rut nu på kvällen inför hemfärden imorrn, det var på tiden att hon blev svart igen. Det regnar dock, men vem bryr sig? Man blir ju blöt i vilket fall ^^ Och det som är borta, är borta.

Nu: Dusch och sen packa.
Imorrn: Jobb sen.. Party med Malin och co. i Malmö! :D
Lördag: Fälttävlan på Ribban med Malin.
Söndag: Slappa, kanske kolla på Paulina Tufvessons show med Alvin i Helsinborg (mirakelbarn.bilddagboken.se), men vill inte slösa en hel dag sen genom att sitta i Grevie när jag är ledig, så det är om jag hittar något att göra sen..

Nighty nighty!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0