Partey


Party i fredags med Malin i malmö - det var awesome :) Började hemma hos Malin med att vi tre (Malins kompis Sofie var även med) satt och snackade och drack lite vin. Trevligt trevligt. Sen bar det ut, Breeze blev destinationen. Vi var nästan först, det var två till där :P Sugit dock att de hade tagit bort gratis inträde när man kommer dit tidigt :( Jaja, köpte något att dricka och satte oss vid ett fönster och snackade tills dess att det dök upp lite folk. Dansade och hade kul sen men tog en paus när det blev lite varmt :P Gillar starkt att jag kunde trycka ner foten i ett par stövletter trots min tå så att jag kunde vara lite snygg ^^ Gjorde faktiskt inte så ont, bara om jag trampade mycket på utsidan av foten, kanske har läkt klart snart? Awesome i så fall, det är på tiden. Jaja. Sen dök det upp en trevlig kille vid vårat bord som jag pratade en del med under kvällen. Hittade även Lax, Steph och Ingemar när vi återvände till dansgolvet, blev en aning förvånad kan jag meddela :P Malin frågade mig: "Du, är inte det där Ingemar? Är det inte det??" och då hittade jag Lax som jag helt ogenerat anföll ^^ Kul, kul! Efter lite mer dans så satt jag mest vid ett bord och snackade med killen, bra ursäkt för att få vila min fot som hade börjat kännas av lite, kunde ju inte ta smärtstillande ;) Drog hem någon gång vid tre tror jag (min mobil dog vid 23 så hade ingen koll :P) och sov dödsskönt. Var lite lagom trött efter att ha jobbat en hel dag i stallet med bara sex timmars sömn i bagaget.

Gick upp vid 8 igår och drog till Ribersborg vid halv tio. Hade med oss alla hundarna, men de två större blev helt stirriga när vi kom till fältet och bara drog rundor, så vid kvar över tio åkte vi och lämnade dem i lgh och behöll endast lilla råttan, eh jag menar såklart Freya ;) Träffade Sofie och sen gick vi och kollade lite olika hinder. Försökte fota lite men bilderna blev värdelösa eftersom det regnade och var helt grått :( Sugit värre. Vid vissa tillfällen regnade det så pass mycket att det var som att någon öppnat en kran över våra huvuden, helt sjukt.
Jaja, vi hade i alla fall kul :) Var där till tre tror jag, sen hängde jag bara hos Malin ^^ Såg på Snabba Cash innan jag körde hem till Lund vid 22-tiden. 

Klockan nio steg jag upp ur sängen, duschade och körde sedan till Dalby för att köpa en ny mobil, eller ja nygammal. Den andra var kisskassisglass, så det var på tiden. Mamma sa att hon skulle köpa ny mobil och att jag då kunde få hennes gamla, men det är nu en månad sen och jag var trött på att ha en mobil som man inte kunde prata i eftersom man knappt hörde personen i andra änden, och som dessutom var en Nokia.. 350 spänn, lätt värt för att få en mobil som fungerar och dessutom en Sony Ericsson igen. Gillar inte andra märken :P Tvättade bilen när jag kom hem. Fick besök runt lunch och tog en mysig promenad i St Hans backar. Nu sitter jag för mig själv och försöker fördriva tiden fram tills dess att jag ska köra tillbaka till Grevie.. På onsdag bär det i alla fall av till Lähden för tävling :D Får hoppas att det är bättre väder då så att jag kan få lite nya bilder :)
Nej, nu ska jag gå och göra.. ingenting ^^ Awesome.

Tack Malin för en superhelg! 


So long suckers!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0