Sadface


Damn. Bad mamma lämna in mina stövlar på lagning eftersom en stålskena gått genom sulan (en stålskena som tydligen inte ens ska gå så långt, hat åt gubben som bytte ut den gamla, sneda skenan men inte gjorde det rätt...), och enligt skomakaren som hon var hos så går det nog inte att fixa. Han måste nämligen byta ut hela klacken/sulan och eftersom stövlarna är i ett relativt skört syntetmaterial så trodde han inte att de skulle hålla. Crap.
Får försöka hos någon annan, annars får jag väl ge honom 400 spänn och be honom att åtminstone försöka. De är ju oanvändbara i vilket fall..
Det här är alltså mina absoluta favoritstövlar, till och med favoritskor överhuvudtaget, som jag har kämpat så för att få tag på. Jag väntade på att få tag på dem i ett halvår, och fick ett tips om att de fanns för halva priset på Hansakompagniet i Malmö under mellandagsrean. Så jag gick upp tidigt på morgonen dagen därpå, tågade och bussade dit, väntade 35 min på att de skulle öppna, sen in och köpa dem och snabbt tillbaka till Lund eftersom jag skulle ha gäster. Jag har lagt så mycket energi på de stövlarna.. Jag älskar dem och de är oersättliga... Mamma messade att jag skulle leta efter ett par nya så kunde hon betala dem eftersom hon tyckte att jag var värd det. Världens gulligaste mamma har jag, ja <3 Men inga kan ersätta dem :-/



Jaja, till något roligt. ÄLSKAR min nya klänning :D Jag är såå snygg i den, känner mig nästan lite sexig ;D Hahaha. Nej men serious, är så glad att jag unnade mig den, det höjde verkligen mitt humör idag när jag provade den igen. Vet definitivt vad jag ska ha på mig den 13:e ^^

Nej, nu ska jag se om jag pallar gå igenom några bilder lite snabbt, sen är det läggdags!

Sleep tight, don't let the bed bugs bite

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0