Träningsvärk


Ja, jag har träningsvärk. Varför? Jo för att jag var så duktig och joggade en runda igår, tro det eller ej! ^^
Jag har alltid avskytt att jogga, aldrig tyckt att det varit särskilt kul, men igår var det så härligt att bara få pressa kroppen lite. Ingen lång runda, och inget supertempo, men sen var det länge sen jag tränade, så jag börjar lite lugnt.
Nu ska jag bara lyckas hålla det här uppe också ;)

En dag kvar, sen är jag äntligen ledig efter två veckors jobb! Ska verkligen njuta av helgen, för nästa vecka är det tävling igen, i Breda den här gången, så det kommer bli ytterligare några veckors jobb i sträck. Kan även hända att vi ska till Donaueschingen helgen efter så då blir det tre veckors jobb... Men det är väldigt löst planerat, så ja vi får väl se.

På fredag blir det i alla fall avskedsfest hos Laxen som ska emigrera och bli fransyska, och det ska bli superroligt att få träffa alla människor som det gått på tok för lång tid sen man såg! :D Just ja, på tal om det, jag måste ju köra så fort som möjlig efter att jag har slutat imorrn, så är nog bäst att jag packar så att det är klart!

Tjolahopp!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0