Julen nalkas


Helt plötsligt var det jul..
Hur gick det till, nyss var det ju första advent?
Jag har inte alls hängt med känner jag, tiden har bara flugit iväg..

Men nu har julkänslan börjat infinna sig!
Idag har jag nämligen både rullat köttbullar med mormor, kokat chokladkola och även hunnit med att byta julklappar med bästaste Maria. Detta innebär alltså att Andromeda inte bor här längre; hon har flyttat närmare city. Bättre hem hade hon inte kunnat få! Är övertygad om att hon kommer få det superbra och en massa kärlek, men det bästa är ändå att jag kommer kunna träffa henne i princip när jag vill :)

Jag har nu jobbat två månader hos Fredrik och det går fortfarande bra tycker jag :) Den 27:e bär det av till Mechelen där det ser ut som att jag ska debutera som groom! Har provat en gång hemma på träning och det gick väl sådär. Är inte så lätt att gissa sig till hur man ska göra ;) Men jag hade i alla fall som vanligt inga problem att lära mig banan snabbt, så det ska nog gå bra när jag väl lyckas klura ut hur jag ska säga saker och ting :)

Måste bara skryta med att jag har gått ner 10 kg sen i mars ungefär! :D Vet vad jag vägde på Nya Zeeland och minns inte att jag gick ner innan jag började hos Tomas ^^ Så jo, är väl rätt nöjd.. Woop woop!

GOD JUL PÅ ER!



Puss och kram, skumbanan!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0