Long time no see


Nej, nu blir det banne mig att uppdatera bloggen!
Jag trivs skitbra på jobbet :D Ska få träna lite hemma på att grooma, går det bra så ska jag antagligen debutera som framgroom i Mechelen under annandagarna :D

Helgen i Globen var helt fantastisk! Jag hade superkul och allt gick smidigt :) Fredrik kom femma båda dagarna (notera att det var hans första inomhus den här säsongen, de andra hade redan kört någon/några tävlingar). Söndagsrundan, den som gällde, körde han skitbra! Den var mycket, mycket bättre än hans warm-up. Allt flöt på ett helt annat sätt och hade det inte varit för tre dumma bollar så hade han kommit trea!
Vi tar dem i Mechelen!

I fredags var Bea här och vi hade myskväll med The Phantom of the Opera, jag såg dock inte slutet för då hade jag somnat ^^ Haha.
Igår drog vi ut i Malmö, men det sket ju sig ganska stenhårt.. Vi kom inte in på Slagt (som var på Akvariet den kvällen) så vi fick gå in till centrum igen i all snö, wohoo! Som tur är hade vi (jag och Bea) Alexander "Balkongen" Johnsson som stöttepelare så vi trillade inte och skorna förblev hela ;D
Hamnade på Burger King där vi satt och var allmänt bittra.. Nej, bara lite faktiskt, jag lyckades förbli positiv hela kvällen bortsett från ett litet svagt ögonblick vid kassan på BK ^^ Med gott sällskap blir det mesta rätt roligt :)

Idag har jag varit på julmarknad med familjen, helmysigt var det :) Ska se om jag orkar baka lite lussebullar, mamma önskade innan ^^ Födelsedagsmiddagen för henne igår var lyckad, alla älskade mina cheescakes, jag är stolt :D Första gången jag gjorde det så.. Var riktigt nöjd själv måste jag säga :)
Hm, vad mer? Jo, kattungarna växer så det knakar, Andromeda väger strax över kilot nu, helt galet! Min finaste Oreo ligger på 850 g, men han kämpar på :) Så som han busar är det inte konstigt att han inte går upp mer, Andromeda är ju lugnast så.. ;) Pip-Lisa söker fortfarande hem btw! Eller ja, mamma säger att ingen får ta henne, men hon vill inte heller behålla henne själv. Säger hon... ;)
Bacardi har börjat anpassa sig, han är inte längre skräckrädd för ungarna, sicken mes till katt du har Bea.. ;) Men han gör små framsteg varje dag! Haha. Vem hade trott att jag skulle bli med så många katter?! Nu måste jag till vet också med en av ungarna så att jag kan få medicin utskrivet till deras öron (alla tre har öronkvalster, men behöver ju bara betala för en unge, alla kommer ju få samma sorts droppar ;D)

Här kommer några bilder jag tog häromdagen :)

Cool Maya
f. 2010
e. Colmar ue. Waldes


Philipa
f. -99
e. Waldes ue. Niniski xx
(Mor till Maya)



Mina finaste små!



Måste bara avsluta med att säga att jag älskar mitt jobb!
Det är jobbigt med all snö, men herregud vad roligt det är :)

Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0