Och så var den över


Julen alltså.
En massa stök, planerande, matlagning, godisbak, pysslande osv. har nu nått sitt klimax.
Hade en supermysig jul med trevligt folk, god mat och en liten hög med fina paket ända från norr :)
Äntligen fick jag min vita jul!
Ni förstår nog inte hur lycklig jag blir av snön, har en energi som aldrig tar slut! Alla bara klagar, men jag njuter! :D
Klart att den ställer till med sina problem, men hallå, tänk positivt! Varför gräva ner sig i det negativa? Försök hitta något positivt i allt så ska ni se att ni mår bättre - det gör jag i alla fall!
Kände mig btw riktigt fin ikväll, länge sen jag hade ett sånt självförtroende som idag :)

Nu ligger jag här i sängen och myser med ungarna sovandes mellan mina fötter. Damn vad bra jag har det. Njut av livet, du vet aldrig när det slutar! Jag försöker leva mitt liv så och vet ni vad, jag mår skitbra! Jag är glad och har en sprittande energi hela tiden. Klart att jag har mina downers också, men generellt sett är jag mycket mer up än någonsin förut. Njut!

En halvdålig bild från kvällen, men man ser hur jag såg ut :)



God jul igen och god natt på er!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0