Upp till bevis


Snart är även den här julhelgen över, tänk att det går så fort varje år?
Idag blir det julmiddag uppe i Höör hos styvfarföräldrarna sen på kvällen bär det åter till Flyinge och jobb.
Imorrn eftermiddag någon gång påbörjar vi vår resa mot Belgien och Mechelen för vår andra deltävling i världscupen.
Lite nervös är jag eftersom det bara är min andra tävling med teamet och nu ska jag dessutom grooma fram! Det är bara jag, Fredrik, Linnea och Knatte som åker (Linneas första tävling, Knatte är bakgroom) så jag ska styra upp stallet och lyckas hålla reda på hur jag ska sköta mitt jobb på vagnen.. Spännande med tanke på att jag aldrig har groomat förut och bara har fått träna en gång förra veckan!

Ni får helt enkelt hålla alla tummar ni har, jag kommer behöva det!

Nej nu får jag sluta grubbla på det och hoppa in i duschen.
Hoppas att ni har haft en lika mysig julhelg som jag, take care!



Hälsningar
Postat av: Tora

Tänkte bara säga att jag blir sjukt glad av att läsa din blogg just nu ^^



Jättekul att du mår så bra och att det verkar gå så bra för dig.

2010-12-30 @ 01:35:54
Postat av: Brandt

Aw, tack så mycket :) Vad gullig du är ^^

2011-01-05 @ 21:28:39
URL: http://rebbrandt.blogg.se/

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0