Halvledig


Fick en ledig eftermiddag idag, det var så nice och välbehövt (dock inte för plånboken)
Åkte först till Hööks för att köpa en ny hjälm (bild från hooks.se nedanför), tack än en gång mamma, och även ett par ridstrumpor.


Efter det åkte jag till Väla köpcentrum för att köpa lite mer eller mindre nödvändiga grejor:
  • Cykelpump
  • 3-pack polerdukar till bilen (interiör, glas och polerduk för lacken)
  • Vit BH på Lindex (Ella M)
  • Rakgel och after shave
  • Strumpor, 5-pack
  • 7 diadem (ett 5-pack för att ha när jag jobbar i stallet)
  • Svart klänning från H&M
Den sistnämnda har jag försökt få tag på en bild från H&M's webshop, och har nu i snart 2 timmar försökt vinna ett krig mot den. Det enda jag får till svar när jag uppdaterar sidan och försöker komma in är:
"Det är fullt i butiken!
Det är många som vill handla just nu. Vi gör allt vi kan för att du snart skall kunna genomföra ditt köp. Försök igen om en liten stund." 
Mina frågor är då hur sjutton det kan vara fullt i butiken på internet så att man inte ens kan kolla på kläder så länge, samt hur lång en liten stund är? Två timmar är en lång stund enligt mig. Fail på H&M's webshop alltså.

Nej, nu ska jag ut i köket och göra mig en Cappuccino med Daim ^^
Ha det helt awesome!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0