Besök


Två kvällar i rad nu så har min kära mamma förärat mig med besök :) Igår lagade jag en köttfärspaj åt oss, idag blev det tacos, och mamma hade till och med lyxat till det med en flaska vin (vi tog dock bara varsitt glas ;))
Igår delade vi på en kanna te, Rooibos Vanilj, framför först Superstars och sen CSI: Miami. Mycket, mycket mysigt!

Idag skippade vi teet eftersom båda hade lite svårt att sova och ska se om det kan ha varit en bidragande faktor, eller om det helt enkelt hjälper att bara ha fönstret på glänt inatt, vi får se! Ikväll blev det i alla fall de sista 10 min på Ullared, sen Doobidoo (inget av lagen kunde vilket band som gjort "This Love", skäms!) vilket vi fick många goda skratt till och slutligen Criminal Minds. Jag hade dock sett avsnittet innan, så det var mindre kul, men samtidigt spännande och se vilka ledtrådar jag missade senast jag såg det ;) Haha.
Hursomhelst så har det varit två väldigt trevliga kvällar och jag är återigen oerhört tacksam över att vi kommer så bra överrens nuförtiden :)


Till VM:et nu!
Det går väldigt bra för Tomas måste jag säga, plats 8 av 25 med 50,30 i straff! Fredrik ligger inte så långt bakom på 11:e plats med 53,38 straff.
Dressyrens vinnare blev Boyd Exell med sina fantastiska 30,08 i straff, och nytt världsmästerskapsrekord blev det också!
Andraplatsen delas mellan Ijsbrand Chardon och Chester Weber på 35,97, och ett annat par som delar på fjärdeplatsen är Tucker Johnson och Theo Timmerman.
Minst sagt spännande! Mycket kan hända i morgondagens maraton, vilket förövrigt sänds på Eurosport från klockan 20:30, gissa vem som kommer sitta bänkad?!

Men ska jag orka det så blir det att sova nu, mamma snarkar redan sött ;)

God natt!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0