Kul jul


Upptäckte att det är ganska stor sannolikhet att jag kommer spendera både jul och födelsedag i Mechelen, Belgien på en inomhustävling med Team Persson. "Ganskat" beror bl.a. på att jag faktiskt har en provmånad först, men så länge de är nöjda med mig så blir jag kvar, för jag är inte redo att lämna det här livet!
I alla fall, den 26:e till den 30:e december så körs tävling nummer två utav tre och jag har alltså ingen aning om hur min jul kommer bli, det beror ju på hur min arbetsgivare planerar. Den som lever får se!

Har pratat med Bea nu i snart två timmar, just nu är hon överlycklig på grund av det faktum att hon har lyckats tillverka två hela potatisplättar utav åtta. Hon kom själv fram till att det inte var alltför bra statistik ;) Anyways, älska telia max 25 - samtalet kostar mig enbart 99 öre! :D

Passade på att redigera en bild från gårdagsmorgonen lite snabbt, blev hyfsat nöjd ^^



Nej, snart måste jag fortsätta rensa ogräs, det har ju växt som.. ja ogräs, så det syns inte ens att jag tog det för två veckor sen. Vill inte börja med en oförtjänt utskällning när teamet kommer hem direkt.

Later!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0