Myskväll


Strax efter att jag avslutat mitt förra blogginlägg så åt jag frukost med mamma, där hon berättade att Micke erbjudit sig att hämta min skinnjacka hos familjen Jonasson eftersom han ändå var ute i Rydsgård och jobbade. Blev väldigt förvånad, dels är det en omväg, men sen att han skulle göra mig en sån tjänst. Jag menar, jag är ju inte hans barn och vi har inte alltid dragit jämt.. Men ja, tacksam är jag :) Det ledde nämligen till att jag kunde plocka upp Steffie i centrum när jag ändå skulle handla på Ica Maxi. Svängde inom Nova en snabbis och kollade på Malin som jobbade ^^ ÄNTLIGEN har jag fått se henne in action i sin väktaruniform :D Yeey!

Drog hem till mig sen och snackade en massa samt kollade på lite klipp på youtube - Krull Productions, sjukaste men skönaste på länge ^^ Vid fem-tiden ringde Malin och frågade om vi skulle ses som vi sa snabbt i förbifarten på Nova, så hon dök upp lite senare och joinade oss. Vi tog en runda med Rut för lite sightseeing på Lunds Civila där jag red för ett antal år sedan, sen drog vi vidare till Max för utfodring. Med fulla magar tog vi oss till filmbutiken och hyrde två filmer - The Legion och Shutter Island -  samt köpte 1,7 kg godis!? Det är nog 1,6 kvar ;) Haha. Av glassen som jag och Steffie köpte gick det åt cirka två dl. Så går det när man handlar för att man är sugen men sen inser att man inte pallar äta skiten.

Filmerna var i alla fall bra, lite konstigt slut på den förstnämnda men ändå helt okej. Handlingen i Shutter Island var väl i princip som jag hoppades att den inte skulle vara, men bortsett från det så var det en väldigt bra film. Båda två fick oss att hoppa i luften och skrika ;) Haha.

Nu ligger jag här med ont i magen och ska ta och sova eftersom jag måste upp tidigt då jag måste vara på centralen till klockan 09:28 för då går mitt tåg till Jönköping och Bea! :D

God natt!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0