Nu tog vi dem!


Fattar ni?!
Tomas knep andraplatsen i maraton! :D
Det är ju helt outstanding! Med bruten fot och allt. Totalt en femteplats i nuläget.! Helt sanslöst!
Men vet ni vad det bästa är? Om vi har turen med oss imorrn och både Timmerman och Johnson river varsin boll samt att Tomas kör felfritt så kan han bli placerad trea totalt! Fredrik ligger på plats tio totalt efter en åttondeplacering i maraton och en elfteplats i dressyren. Om han har samma flyt som Tomas imorrn så kan han klättra upp till plats sju på listan! :) Så nu hoppas jag att ni håller era söta små tummar ;)

Resultatlista maraton

Dock är jag riktigt förbannad över att mögEurosport dör för mig innan Tomas har kört sista hindret, så jag fick inte se det X( Mög! Så är det när man bor på landet...

Men men, eftersom det nu gick så bra så kan jag inte vara annat än glad! :D
Jag är riktigt stolt över våra svenska fyrspannskuskar måste jag säga! 

Tomas i Nebanice 2010


Fredrik i Nebanice 2010



Åh vad det är spännande! :D

Go Sverige!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0