Ny design


Insåg att jag var trött på min design när Nicole började fixa med sin igår, så medan jag väntade på att mamma skulle vakna fixade jag en ny header (tar nog inte så lång tid innan jag tröttnar på den heller ;D) och bakgrund, så voilà!
Mamma har nyss åkt hem, vi tog en mysig liten promenad tillsammans först :) Har varit trevligt att spendera lite tid med henne själv faktiskt, det händer inte varje dag. 

Shit, snart slutar jag. Jag har jobbat här i fem månader och två veckor, när jag slutar är det nästan ett halvår. Tiden har gått snabbt. Det känns som att det bara var häromveckan som jag berättade att jag tänkte sluta, och nu är dagen snart här.. Sexton dagar senare så börjar jag hos Fredrik Persson. Hur gick det till?!

Jaja, ikväll är det som sagt maraton, nu ska jag köra iväg och handla ett paket Ballerina Kladdkaka så jag kan festa till det lite i min ensamhet framför teven ;)

Later!



Hälsningar
Postat av: Bea S

Mmmmm! Ballerina kladdkaka... ;)

2010-10-09 @ 18:36:59

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0