On my way


Håller på och packar för fullt, eller tja, jag är nästan klar faktiskt. Flyttar ut på gården ikväll, lär inte ha internet på en vecka i alla fall, dels för att jag tänkte slänga in den här skit saken till folket på Elgiganten så att jag kan få tillbaka min nedåtpil x) Saknar den ju ;)
Kommer skriva om min Jönköpingsresa senare, nu har jag inte ork eller tid. Så ja, om en vecka ungefär kanske ^^

Hade jättekul igår på Josefins fest och på Tages sen :) Tack för det Zander! Hittade två nya saker som jag gillar - Jello shots och Tequila Rose - namnam!
Malin kom fram till att det inte var så roligt att vara ensam som upptagen person, men jag tyckte att jag höll henne rätt så bra sällskap jag ^^ Så det så!

Nej, nu ska jag rulla iväg med bilen till Elgiganten och sen till Ica för att ladda upp med mat inför min flytt :)

Later!

Hälsningar
Postat av: Malin

Större delen så, men inte när du va på dass så länge. Eller mot väggen vid garderoben.

2010-10-24 @ 18:24:21
URL: http://nerknarkattroll.blogg.se/
Postat av: Brandt

Så, nu ska vi inte vara petiga ^^

2010-10-29 @ 18:41:36
URL: http://rebbrandt.blogg.se/

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0