Slutet närmar sig


Nu är rummet så pass tömt som det kan bli innan jag slutar imorrn.
Det är sjukt hur snabbt tiden har gått och jag kan verkligen inte förstå att jag bara har en dag kvar.
Jag är i vilket fall väldigt nöjd över min stora bil, för jag har fyllt den med massa saker, men det märks knappt ändå :)

Idag har jag i alla fall putsat selar. Sen har jag putsat lite mer selar. Och några till. Sen har jag fettat lite selar, och efter det tog jag ett par till. När alla selar var insmorda och klara så tog jag och.. putsade lite till! Nämligen fem träns och fem transportgrimmor. Wohoo!
Haha, nej men det är faktiskt rätt skönt att putsa på något vis, man behöver inte tänka så mycket utan bara gör. 

När jag slutar imorrn blir det att ta en dusch sen packa ut det sista i bilen och säga hejdå till alla. Kommer kännas lite konstigt att åka, har trots allt bott här i ett halvår. Efter det blir det i alla fall att åka hem till Lund och packa ur det mesta ur bilen, sen åker jag antagligen ut till Malin på gården (beror på hur trött jag är) eftersom vi ska till GEKÅS! :D Yeey!

Men nej, nu ska jag väl försöka sova, är sjukt trött. Har jobbat nästan fyra veckor i sträck nu (så när som på två dagar..) och när vi lägger till en Gekåstripp på det så kommer jag nog sova bort hela söndagen ^^ Haha.

God natt folket!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0