Today's the day!


Mamma ligger och sover, jag har varit vaken sen 4 timmar tillbaks. Fuskigt värre säger jag bara!

Idag är i alla fall en väldigt spännande dag för idag körs det maraton i Kentucky! Som jag skrev igår så är det väldigt tajt i täten, och allt kan hända idag. Självklart hoppas vi på en placering i toppen för någon av våra svenska kuskar, gärna båda två ;) Hoppas att Tomas inte störs för mycket av sin fot utan kan köra på som vanligt, då finns det definitivt bra chanser för bra placering.
Jag kommer som sagt sitta och stirra mig blind på tv-skärmen under den 1,5 timme som maratonet sänds på Eurosport, hoppas att ni också kommer göra det ;D

Nu är jag i alla fall sjukt trött i ögonen eftersom jag stirrat på datorskärmen i någon timme eftersom jag har suttit och redigerat en bild från den fina morgonen för några dagar sedan :) Jag tog nämligen några (värdelösa) "självporträtt" som jag försökt göra något vettigt av ^^
Det gick väl sådär, men här är bilden ändå:


En bild som jag blev nöjd med, älskar kråkorna (oredigerad):

Nej, nu ska jag se om jag inte kan få upp min sjusovande moder ur sängen ;)

Later, alligator!


Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0