Äntligen


Nu har jag äntligen lyckats hitta den inre motivationen och energin till att fortsätta min träning, så igår stack jag ut och joggade igen. Skojar ni om det var en härlig känsla när jag insåg att jag inte alls tyckte att det var lika jobbigt som första gången jag sprang den rundan? Sjukt nice. Benen bara går och går och går ^^

Tack för era fina kommentarer förresten, det värmer jättemycket <3 Tror att ni vet vilka ni är utan att jag behöver nämna namn :)
Har varit jättesocial den här veckan och snackat massor med både Kajsa och Bea, och gud vad det har varit saknat! Tack Bea för att du smittar av dig med din optimism, det behövs ;)
Har bokat resa till Jönköping den 18:e till 21:a oktober då jag ska hälsa på Bea samt Kajsa som börjat plugga på Visingsö :D (Lyckades boka fel månad först, men det behöver vi inte snacka så mycket om.. :P)

Det finns några saker jag verkligen hatar och det är att:
1. Känna mig efterhängsen
2. Känna mig lurad/dum
3. Svikna löften
Jag hatar verkligen att känna mig dum och efterhängsen, oftast hänger båda de två ihop, den här veckan har jag känt de känslorna väldigt mycket.. Sen avskyr jag svikna löften. Säger man t.ex. att man ska höra av sig, då förväntar jag mig att man gör det. Jag tar folk på orden, och det kan faktiskt bli ganska drygt.
Just nu är det väldigt drygt.

Men, jag ska fortsätta vara optimistiskt - just stay positive!
Jag ska göra mitt bästa.

Nu ska jag äta frukost sen blir det stallet för hela slanten.

Puss och kram, skumbanan!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0