I've got a feeling


Damn, I've been fooled again, haven't I?

Inget Breda för mig, de tog med Lina.
Felbokat tågbiljetter och slösat 500 spänn.
Blev ingen joggingrunda igår eftersom polackerna skulle låna telefonen när de slutat på fältet. De åkte hem utan att låna den = jag hade inte behövt sitta och vänta inne i huset på att de skulle sluta, morr..
Jag vill mest, som vanligt.
Pallar inte.

En bra grej. Min sits var helt okej när jag red idag för andra gången på 6 veckor. Rätt nöjd med det.
I övrigt är jag less på att jag alltid vill så mycket och därför blir utnyttjad, överkörd och behandlad som skit.
Hatar att känna mig lurad..
Nu ska jag ut och ta ut mina aggressioner genom att måla gallrena i kostallet. Behöver vara kreativ på något vis.

Adios.

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0