Lund


Jag älskar att vara hemma i Lund. Och ja, det här har faktiskt blivit hemma för mig, äntligen.
Jag trivs och känner mig hemma här, vilket är sjukligt skönt.
Igår var jag ute med mamma och snurrade rundor (jag var hennes chaufför, bärare och vagnkörare). Dels var vi på Plantagen där mamma skulle köpa blomjord, men såklart blev det en del blommor också ;) Jag fick två superfina blommor som hette någonting med Flamingo ^^ Sen köpte hon två superfina Kallor, en vit och en gul :)

Foto: Plantagen.se

Hittade ingen bra bild på mina små rosa flamingoblommor, men anyways, fick även ett gäng fina krukor som i princip hade samma rosa färg som väggarna i mitt rum - sweet! Som tack för det fick jag bära all jorden, vilket även var den huvudsakliga anledningen till att jag var med eftersom mamma kraschat med cykeln igen och hade lite ont ;)
Sen var vi på ICA Kvantum där vi handlade lite mat och grejs, och då hade klockan hunnit bli så mycket att jag fick ställa in min dejt med Malin ute på crossbanan, eller ja vi ändrade den till en dejt hemma hos henne på kvällen istället. Så efter en tur på Systemet åkte vi hem och slappade lite innan jag gjorde mat - Fajitas :) Älskar verkligen den maträtten! Mumma!
Sen bar det som sagt av till Malin för lite kvalitetstid. Nästa helg blir det att snacka vin och dricka skit - mitt nya favorituttryck som Malin lärt mig ^^ Var hemma vid nio för att se "Jarhead" på 6:an och sen blev det att nanna kudden.

Nu ska jag ta och njuta av ett varmt bad, var riktigt länge sen jag badade, och läsa lite i min Camilla Läckberg bok :) Sen ska jag pilla lite med min franska manikyr som jag gjorde när jag hade tråkigt igår. Senare ikväll bär det åter till Grevie, den här helgen har gått alldeles för fort :( Men ja, jag är ju ledig två dagar nästa helg också så det blir bara fem dagars jobb den här veckan, det var länge sen jag hade det, haha. Blir nog dock min sista ledighet innan jag slutar eftersom de åker till USA och VM i Kentucky helgen efter det så jag kommer passa gården de tre sista veckorna på jobbet. Feel free to come and visit me, I'll be lonely :(

Ha det bäst!



Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0