No more fun


Då var det slut på den chilla helgen, imorrn är teamet tillbaka. Får se hur det har gått idag, de låg trea totalt igår, laget tvåa och Fredrik Persson fyra. Jag har varit helduktig och joggat två dagar i rad nu, ska dock bara cykla eller något idag, får ta det lite lugnt med knät så det inte börjar fucka sig nu.. Har gått ner 1,5 kg sen i tisdags, inte helt illa ^^

Anyways, jag borde ha något sorts lås på min blogg så jag inte skriver helt vrickade saker när jag är alldeles för emotionell, det slutar inte bra :P Haha.

Fick ett sjukt samtal inatt, eller ja framför allt så var smsen efter det sjuka. Helt stört. Gillar't inte. Ni får kanske veta mer senare, kanske inte. Är ni nyfikna kan ni väl höra av er..

Nu måste jag ut i stallet, har en grind kvar att måla. Trodde att jag var helt färdig igår men när jag bara skulle ta en sista, stolt blick på fållorna som var så fint målade nu, så insåg jag att jag hade missat en grind. Den har i princip hela tiden varit bakom min rygg då den vetter mot gödselstacken. Så det blir bara att ta och skita ner sig igen. Suck, jag som trodde att jag var klar -.-'

So long!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0