Proud


Jag är lite stolt över mig själv :) Har lyckats hålla träningen uppe flera dagar i sträck nu, samt intaget av onyttigheter och mat nere.  Jag har joggat tre av fem dagar, de andra två då jag har haft "vila" så har jag ridit en respektive två hästar, samt kört lite lätt styrketräning (dvs armhävningar och sit-ups). Det här är mycket för mig och jag är nöjd :) Nu ska jag bara hålla det uppe! ;D

Har btw fått veta (än en gång genom att själv lista ut det...) att jag inte ska med till USA utan jag ska passa gården. Sjukt tråkigt, men så är det. Får väl njuta av att de tre sista veckorna på jobbet blir chilla ^^ Ska försöka förhandla till mig att få ha ledigt två dagar båda de kommande helgerna, för sen blir det ingen mer ledighet för min del innan jag slutar :O En vecka senare börjar jag hos Fredrik. Känns nära nu.. Skönt, spännande men oerhört nervöst. Är så rädd att jag inte kommer vara bra nog eller göra tillräckligt bra ifrån mig under min provmånad så att jag inte får stanna :-/ Vad gör jag då liksom?

Tomas bröt btw foten när han dansade på kuskfesten i Breda, ska opereras imorrn, de ska skruva i två skruvar. Hoppas att det inte kommer bli alltför omständigt nu bara på grund av det.. Han kör förvisso både bil och traktor så... Det är det enda som jag kan tänka mig kan komma i vägen för min ledighet, men det är väl ändå inte mitt fel?

Jaja, återkommer nog till detta.
Nu ska jag se klart på The Mentalist sen ska jag sova sött :)

Sleep tight!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0