Freaky friday


Or not.
Sov rätt dåligt inatt, vaknade flera gånger. Antingen för att det var för kallt så att jag fick höja värmen, eller för att det var för varmt så jag fick sänka den. Många gånger var det för att det gjorde ont i framför allt armbågen eller ryggen. Jävla skit. Men jag överlever.
Har blivit lite smånervös nu, haha. Nicole berättade för mig att den tjejen som var här men slutade precis innan jag kom sagt något om att det (astronomiskt sett) var dåligt att börja ett nytt jobb nu för planeterna var helt fucked up så att det skulle bara sluta illa. När jag tänker efter har det hänt något varje dag. I tisdags bröt jag av en nagel (så att det började blöda, inte bara bröt den ;)), i onsdags brände jag mig jättemycket på axlarna/nacken, igår släpades jag i grus och idag när vi red ut så tryckte At Large upp mitt knä i en staketstolpe. Wonder what will happen tomorrow. Det kanske ligger något i det hon sa.. Eller så har jag bara min vanliga "Rebecka Klant Brandt"-tur x)

Idag har jag longerat Juliet och Bertuccio, kollat på när Nicole longerade Dangon, ridit Senator och At Large och åkt med med först Nicole och sen Brian när Cartié kördes och sist men inte minst följde jag med när Nicole satte Escapade i vagn för 4:e gången. Vilket gick bra. Allt har gått rätt smidigt idag och förvånansvärt bra med tanke på mina händer. Det värsta har varit lillfingret och skavet på ryggen där ridbyxorna legat emot, annars har det varit rätt lugnt med det :) Börjar gilla At Large mer och mer, tror att det är för att hon är rätt okomolicerad men ändå har lite personlighet. Sen gilllar jag min fina lilla Juliet ^^

Pratade med mamma på lunchen, det var jättekul :D Fick se både Oreo och Lisa ^^ Saknar min kise.. Hälsade på Micke också. Mamma var helfestlig att prata med och var roligt att få se henne och höra hennes röst igen. Vi ska prata imorrn igen samma tid.

Nu ska jag nog ta och fixa lite med mitt sår på lillfingret, tror att det håller på bli infekterat..
Sen blir det pizza hos Brian och Cheryl.

Later!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0