Handikappade dagen


Igår var en intressant dag.
Började med att vi skulle rida våra pojkar, då var U2 halt från hård verkning och Batman hade tydligen också fått en helrenovering på hovarna så det blev en skrittrunda för dem. Senator fick också hänga på eftersom jag tyckte att han kunde få en lugn dag.
Sen var det dags för flickorna, inga problem där. Blev en kort runda och At Large uppförde sig faktiskt lite bättre än vanligt, känns som att jag har börjat hitta lite knappar på henne.
Efter det skulle vi longera, eller ja jag och Jessica skulle longera, Nicole skulle köra. Först att dömmas ut var Jessicas Katie som hade någon sorts hovböld/hovspricka så någon träning för henne blev det inte. Näst ut var Nicoles Saxon vars tunga fortfarande inte hade läkt. Sist ut var min fina lilla Juliet vars hälta inte har blivit ett dugg bättre utan snarare sämre, nu haltar hon tydligt i skritten till och med. Förstår inte vad som har hänt för hon var nästan helt okej på em i måndags då hon halkade, men nu var hon halt, varm och svullen från kotan nästan hela vägen upp till karpalleden. Stackars flickan.. Så det blev en promenad för henne och Saxon.
Jag och Jessica tog lunch medan Nicole tog Ember.
Gick ut och tömkörde Johnny som skötte sig helt okej. När jag var klar med honom stack jag och Nicole ut med Cartié medan Jessica tog de två sista hästarna.

Slutade tidigt, vid fyra, så vi slängde oss snabbt i duscharna och fixade oss sen bar det av till Mainplace där vi åt glass innan vi kollade på bio. Det blev No strings attached, sjukt bra film! Se den! :D Jag satt och bölade som ett litet offer, dels för att filmen var fin, men sen även för att jag insåg hur mycket jag saknade min pojkvän. Så det blev en glass till efter bion. Haha.

Väl hemma satt jag uppe en stund så att jag kunde få prata med Björn, vilket jag även fick i cirka 1,5 timme. Totally worth the loss of sleep. Bölade kanske lite då också. Jag är en liten vekling, jag vet. Men that's me ^^

Just ja, Jessica förstod svenska igår! Haha. Helt awesome. Nicole sa något om att en snubbe i en bil skulle kidnappa oss vilket Jessica typ svarade på. Vi insåg att Nicole ju sagt meningen på svenska (så att inte snubben skulle fatta) men Jessica var helt övertygad om att det var på engelska för hon hade fattat. Haha, totally awesome.

Nu börjar det bli dags att dra sig, ska vara i stallet om 10 minuter.
Hoppas att ni har en underbar dag!

Later alligator!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0