It's raining.. rain!


Idag regnade det när vi var ute och red i bergen, jag blev lite blöt x) Lånade ut min pojkvän till Nicole eftersom hon redan var klar med U2 och skulle köra Escapade sen, så mor (At Large) och son fick vara på tur tillsammans idag. Johnny och Brian var också med, men de höll sig längst bak så fick jag vara först, ni vet det är ju inte överdrivet smart att rida ett sto precis framför en hingst ;)
At Large skötte sig finfint! Jag var väldigt nöjd med henne, hon orkade galoppera i princip hela vägen upp förutom i kurvorna där hon inte var stark nog för att samla sig så pass mycket. Var rätt nöjd med galoppfattningarna, vårat arbete har verkligen lönat sig :)
Juliet är fortfarande halt, fast idag så blödde det från strålen strax nedanför ballarna :/ Vet inte vad det är som händer med hästarna så att de ska hålla på och blöda, först Katie och nu Juliet. Har ni något förslag på vad det kan vara så snacka på! Har funderat på Katie om det är pga strålröta som gone really bad, men tycker det är konstigt att det drabbar mer eller mindre varsom runt hela kronranden..
På lunchen skypade jag med min kära pojkvän som nästan trodde att jag hade gått och dött eller något eftersom jag inte hade hört av mig. Så gullet satt där och blev lite orolig ^^ Insåg att det är rätt skönt att känna att det finns någon som saknar en och undrar om något hänt när man inte hört av sig. Inte för att jag inte hade vänner till det innan, men man reagerar ju inte riktigt bara för att man inte smsat på en dag eller så. Jag gillar't!

Igår var vi på bio på Mainplace och såg Unknown med Liam Neeson. Väldigt bra film med några oväntade twists som gjorde den annorlunda och spännande. Tummen upp, se den! Trailer hittar du här.

Vi har nyss ätit pannkakor med grädde och sylt, rätt nice att ha Nicoles mamma här som kan laga mat till oss x) Pratade med Malin innan, yeey! Gillar att hon har ett amerikanskt nummer nu som jag kan ringa henne gratis till så vi kan prata hur mycket vi vill, precis som vanligt ^^

Det känns helkonstigt att Jessica bara har en vecka kvar och ännu konstigare att jag redan har hunnit vara här i tre veckor imorrn, sjukt vad snabbt tiden går!

Dags för nya bilder igen!
Vi blev anfallna av dinosaurier på Universal Studios :O
(och en tjej med väldigt ful utväxt...)


Piritas meat cleaver! O.O


Min fina Pluttiet!


Sunflower, aka The Godess,
med nyklippt man och lite matsäck ;)


At Large, bild från igår, som skrittar i form relativt frivlligt :D


At Large and a part of one of the trails.


Jessica och Sunflower.


Flätade Escapdes svans när jag hade lite tid över efter att ha friserat den,
idag klippte jag den dock på Nicoles order ^^


Nu sitter vi och kollar på Desperate Housewives!
Later alligator!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0