One of those days


Idag har jag en dålig dag, såklart bestämde sig vår kära chef att göra den ännu värre genom att meddela att han ska på tävling i San Francisco med Cartié - på onsdag! Såklart ska han ha med sig Nicole och hennes mamma vilket ruinerade båda deras planer.
Så inte nog med att han tar och förstör resten av Nicoles tid med sin bliviande make, han ska dessutom förstöra för hennes mamma och värst av allt så är det i onödan. Cartié är inte redo för tävling, de har varken tränat maratorn, precision eller kört dressyrprogrammet, han har ett nytt bett sen två dagar tillbaka och har inte gått med den lätta vagnen på tre veckor. Kommer det gå bra? Svar: NEJ! Så varför?
Varför måste han dessutom hålla på att reta Nicole för att hon inte får träffa sin precious marine mer innan han åker till Afghanistan? Jag gillar inte när folk gör mina vänner upprörda, så jag är inte ett dugg glad på Brian. Dessutom kom han och gnällde på mig när jag lät Senator beta medan jag fixade flätorna i hans man (så att den ska hålla sig på en sida) istället för att tränsa Cartié (varför gnälla på mig när Jessica håller på att tränsa honom?) så jag gick bara därifrån, in i Senators box och fortsatte där istället. Hade han sagt mer hade jag fått ett utbrott på honom för att han är så himla korkad.
Fyra dagar i förväg! Det är inte okej. Nicole och Mona hade planer, Cartié är inte redo, kan det bli bättre?

Var tvungen att gnälla av mig i bloggen eftersom det inte fanns någon att gnälla till på Skype och Malin jobbar antagligen fortfarande (dessutom vill jag inte ringa henne när hon inte använt mobilen för då kostar det henne två dollar = onödigt). Så tack och lov för bloggen.

Idiot-Brian.

Hälsningar
Postat av: Maria w

Hej Rebecka! Du, det är en sak jag måååste berätta för dej. Tänkte smsa dej men vet inte om du har kvar ditt svenska nummer. Så jag skriver här i brist på bättre. Fyra (Andromeda) är sjuk. Eller, inte sjuk men hon har skadat vänsterögat väldigt allvarligt. Det klibbar och har sig. Hon går på kur nu (två olika ögondroppar, en slags pasta och tabletter). Det har påverkat henne också. Hon är mycket tystare och är ganska reserverad. Hon verkar dock bli bättre i ögat. Lite mindre kladd. När hon var hos vetrinären så sa dom att hornhinnan verkade vara punkterad, och att kammarvätska läkte ut. Hon ska på återbesök snart, så vi får se vad som händer. Dom pratade om att operaera bort det. Vi får se. I keep you updated. Saknar dej gumman.

2011-05-01 @ 22:14:43

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0