Plötsligt händer det..


Orkar inte riktigt uppdatera bloggen idag, men jag red mina två svettfuxar sen promenerade jag Juliet. Eller jag skulle promenera henne men hon fick damp (konstigt, instängd i en box i 1,5 vecka bortsett från 15-20 min promenad varje dag..) så hon fick trava av sig i paddocken. Bättre att göra det under kontrollerade förhållanden än att hon hoppar runt, bockar, sparkar och försöker slita sig pga överskottsenergi, det är nog en större ansträngning för benet..
Åkte till Albertsons och handlade sen lagade Nicoles mamma pannkakor som vi åt med sylt, glass/grädde - mumma!

Jag kan knappt fatta att jag har fått ha turen att träffa någon så underbar som du.
Du är bland det bästa som har hänt mig och det är inte mycket som har känt så rätt som när jag är med dig.
Jag mår som jag mår tack vare dig, så tack för att du finns och tack för att jag får kalla dig för min.
Längtar tills jag får ligga i din varma famn igen, saknar dig massor min fina pojkvän!
Du är fantastisk och jag älskar dig!
Puss!

Nu ska jag hoppa i säng! Nattinatt!

Hälsningar
Postat av: Malin

Har inte fått mina kameler än...

2011-04-22 @ 18:31:04
URL: http://nerknarkattroll.blogg.se/
Postat av: Brandt

Får fixa det när du är back from the States ;)

2011-04-23 @ 05:50:43
URL: http://rebbrandt.blogg.se/

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0