Saturday


Inget särskilt hände igår faktiskt, vilket är skönt ;)
Kanske inte är så farligt det här med planeterna ändå.

Red ut på At Large tillsammans med Jessica på morgonen medan Nicole stannade kvar och longerade eftersom hon ville köra Escapade istället. När vi kom tillbaka var det dags att rida ut med Brian. Jag tog Senator som var helt hypad hela tiden i princip, men det var lite halvroligt ^^ Förutom när jag trodde att jag skulle bli avkastad, hade varit typiskt om det hänt när Brian var med..
Red upp på bergen vilket var supertrevligt. Samlad galopp uppför stigarna, Senator lyssnade väldigt bra så det var kul. Efter att vi hade ridit ner igen så höll han dock på att dra iväg för mig när vi körde en lite mer frisläppt galopp, han ville ikapp Nicole och U2 men se det fick han inte! Dock resulterade det i att min största blåsa blev vätskefylld (vilket den inte varit innan) men jaja, det ger med sig x)

Longerade Juliet efter lunch, hon var lika snäll som vanligt, tills Brian kom och interfered. Hon gillade inte det. Han är tydligen the drill sergeant och han ville ha henne att gå över en massa löv/barkhögar. Hon tycker inte ens om att gö över de små för hon snubblar väldigt lätt, så tillslut ville hon inte röra sig i högervarvet utan bara vände ifrån honom. Så jag fick försöka få henne att gå, men hon ville inte då heller utan kollade bara på Brian som för att säga att hon inte gick på den luringen. Hon var så söt för hon tittade på mig med en blick som sa "jag vill inte, pretty please hjälp mig, jag är obekväm med det här" och jag kände bara ett aaaw inombords :P Men sen började hon gå så då travade jag bara av henne.

Kvar var Cartié och Escapade att köra så när Brian respektive Nicole hade gjort det trodde jag att vi var klara, men icke sa nicke: Clover skulle tas ut och pillas med. Men när det var klart så kunde vi sluta. Jag var jättetrött igår så det var skönt att få sluta. Tar för givet att det beror på att jag inte sover så bra, vilket beror på att jag har ont i halva kroppens och nackens muskler efter min incident med Ember. Tycker att det kan gå över nu.

Ska se om jag kan pallra mig ut och fota idag, annars blir det väl imorrn. På tisdag ska jag och Nicole vara lediga så då får vi se vad vi hittar på :)

Have a nice day!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0