These boots are made for walking


Red till bergen med Brian idag igen, Senator igen. Fast han var normal ända tills vi kom ikapp Johnny (Brians häst - hingst). Sen red Brian Dangon så jag och Nicole tog the mares som var kvar och skrittade med honom. Lunch. Longerade Juliet och Bertuccio. Juliet var fin som vanligt :D Sen pillade vi/Brian lite med Clover igen, han uppskattade när Nicole kliade honom.

När vi hade slutat blev det ingen middag hos Brian och Cheryl så vi headed to Albertsons (mataffären) direkt. Tänkte handla lite grejs redan innan, men så tänkte vi fixa tacos när vi kom hem så vi gick alla tre för att shoppa. Blev en glass på Baskin Robbins före Albertsons ^^ Promenaden var supermysig och tog väl totalt än timme eller nåt med det var rätt lugnt när vi var alla tre, man tänkte inte på det. Blev stalkade av en kille på vägen hem. Haha nej han var på väg hem han också, bar på två påsar med apelsiner och hade tydligen redan gått ungefär en mile. Det läskiga var att han dök upp ur tomma intet, helt weird. Men men ^^

När vi kom hem var vi inte hungriga nog för tacos så vi tog rester från pizzan hos Brian och Cheryl för ett par dagar sedan och sparade tacosen tills imorrn. Det var skönt med en promenad :)

Skypade med Björn på lunchen, han var ute på övning i helgen så jag har passat på att skypa med mamma istället ^^ Men det var trevligt att prata igen, saknar ju min älskling. Nu börjar det bli dags för sängen, så jag ska snabbt hoppa i duschen innan jag lägger mig.

Lite bilder från min mobil först bara, framför allt på Juliet. Hon var så söt när jag skulle hämta henne, låg ner och var halvvaken, så jag satte mig och kliade henne i pannan och lite everywhere så att hon började andas tyngre. Jag var tvungen att gå och hämta min mobil och fota henne eftersom hon var så söt, när jag kom tillbaka så låg hon ner som att hon var helt död och snarkade x) Haha, fina lilla flickan.
Varning för bildbomb ^^

Utsikten från toppen av berget vi rider upp på,
dock inte från idag då det var fantastiskt väder..

Juliet när jag kom tillbaka med mobilen x)


Myspys i boxen

Mysflickan.. Förföljde mig och ville ha mer kli i pannan när hon ställt sig upp ^^


Longering


Vi hittade en Barbiehäst på vägen till/från affären :D
Nicole and Jessica got to pose with it ^^


Nicole och Barbiehästen!


Night night!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0