Värmeslag


Igår var det varmt och skönt, men det kändes nästan som att det blev för varmt för mig ett tag för jag blev helt illamående och konstig i huvudet (på ett sätt jag inte redan är ;)). Men jag överlevde ^^
Juliet var fortfarande halt och om inte ännu mer svullen så jag tog henne på en liten promenad medan Jessica och Nicole longerade. Tog även ut Katie på en runda.
Red ut med Jessica, jag på Senator och hon på Batman (som vanligt). Han hade visst bestämt sig för att ha en duell med mig, började bråka redan precis efter att vi kommit utanför gårdsplanen.. Han ville inte riktigt gå först och när jag försökte få honom att göra det så lättar han med rumpan och bockar till. Så höll han på typ hela rundan. Men sen så började han sköta sig på tillbakavägen och jag blev nästan nöjd och glad på honom igen men då var han tvungen att bli rädd för en sten och slänga sig längst bak, men då hade vi ett lite större bråk och sen så skötte han sig banne mig bra. HELA vägen hem. Då fick han vara min pojkvän igen. Nicoles fästman var fortfarande öm från skoningen så han skrittas.
Sen tog vi damerna på en vända i våran favoritpark, den är både mysig, varierande och framför allt rolig att rida i. At Large var bättre än någonsin, tror aldrig att hon har varit så lugn, avslappnad och lätt i handen. Jag blev glad! :D
Lunch.
Följde med Nicole med Cartié tills Brian var klar med sitt. Longerade och fixade Torpedo till Brian medan de var ute. Under tiden som han red så passade vi på att putsa lite, eller ja en hel del. Skönt att få gå igenom i princip alla träns m.m. lite ordentligt.
På kvällen var det American dinner hos familjen, hamburgare, korv, pommes och lökringar. Hamburgarna var bland de godare jag ätit, själva burgaren kändes verkligen som kött. Kvällsfodrade efter det.
Såg på Grey's anatomy innan det började bli dags att göra kväll.

Nu är det dags att gå och byta om och ge mig ut i stallet.
Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0