America, here I come!


Saker har varit i rörelse den sista tiden och jag har haft mycket att tänka på, därav min dåliga uppdatering av bloggen.
Det största som har hänt är nog ändå att jag från och med imorgon inte längre är anställd hos Stenshill Stables som Fredrik Perssons hästskötare utan blir arbetslös, vi kom överens om att det var det bästa för oss båda.
Det varar dock inte så länge utan om lite mer än en månad, närmare bestämt den 4:e april, så byter jag ut det kalla Skåne mot Californien, USA och Fox N Firkin Farm där jag kommer joina Nicole i tre månader! Det är så sjukt stort och har gått så snabbt att jag knappt har hunnit greppat det ännu, men det känns väldigt bra och kommer bli galet roligt!
Jag har velat jobba med hästar utomlands i ett engelsktalande land ända sen långt innan studenten och nu blir det äntligen verklighet! Helt galet. TACK NICOLE!
När jag kommer tillbaka så har jag förhoppningsvis kommit in på veterinär alternativt djursjuksköterska och kommer påbörja mina studier. Snacka om att saker kan ändra sig snabbt.
I've got a good feeling about this, det känns rätt.

Later aligator!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0