Changing


From now on, things will never be the same...

Gekås igår, körde på ansvarsfullt handlande och köpte så lite så möjligt, men notan blev ändå på ca 1500 kr..
Jaja, nu har jag i alla fall skaffat en massa saker som jag behövde och ville ha.
Var dock roligare när man handlade ovuxet på Gekås och kom hem med femtioelva hästsaker som man egentligen inte ens behövde x)

Idag blir det en massa ärenden, bland annat åka ut till gården vid 14 och prata med Fredrik (han ringde mig igår och ville att jag skulle komma ut). Innan dess ska jag till blodcentralen och prova mig för att bli blodgivare, packa upp lite Gekåssaker, träna om jag hinner det innan två, sen efteråt ska jag till Malmö och lämna in mammas Pro Aqua på reparation. Har inte varit på Aroma Techs kontor sen jag slutade, could be interesting..

Nu blir det att ta mig upp ur sängen så jag kanske hinner fixa en manikyr också ^^

Adios din gås!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0