Gaaaaah!


Jag vill bara skrika rakt ut, så högt jag bara kan,
men då skulle folk tro att jag var galen så jag låter bli och skriker inombords istället.
Jag vet inte hur länge jag orkar.
Hur länge jag orkar vänta på dig, eller vad fan jag nu gör.

Jag tänkte sätta lösenord på bloggen.
Inte för att jag vill veta vem som läser utan för att jag vill veta vem som inte läser, så säg till antingen här, över facebook eller på något annat vis innan veckans slut, för på måndag sätter jag lösenord.
Jag skriver nog ett pm på fb också till de som jag vet läser så att ni inte missar det.
Anyways, give me a heads up så får ni the password när det är satt.
Den här bloggen skapades trots allt i syftet av att vara lite av min dagbok, men jag känner att jag inte riktigt vågar skriva allt jag vill skriva ifall fel person läser det.
Så nu ska det bli ändring på det :)

Nu ska jag sova, mina ögon gör ont efter att jag gråtit som en dåre till The Notebook. Jag hatade den, fast egentligen så älskade jag den. Tyckte bara synd om hennes fästman..

Natti natti!

Hälsningar
Postat av: Lovisa

Men du måste skilcka lösen till mig kusin! Hur ska jag annars veta hur det kommer att gå för sig i USA? =O ;)

2011-02-23 @ 18:39:37
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej becka! Jag vill gärna veta ditt lösen om det går för sig. <3

2011-02-24 @ 08:06:16
Postat av: Mejliin

Jag läser :)

2011-02-24 @ 12:46:56
Postat av: Malin

I curse you om du inte ger mig det. eller så slutar ja prata m dig, o du reduseras ditt vännerantal avsevärt. Sucker

2011-02-25 @ 16:13:45

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0