Fullt upp!


Har varit en hektisk vecka med massor att göra så har varken haft tid eller ork att blogga eller svara på det dagliga meddelandet från/till Nicole. Känns svårt dåligt! Nästan hela familjen Persson har varit sjuka en efter en i veckan, började med Victoria även den här gången, så igår och idag fick jag fixa stallet helt själv eftersom det var Fredriks (o)tur att drabbas. I eftermiddags tog vi dock tre hästar, Fredrik tömkörde Warsteiner medan jag drog däck med de två hästarna vi håller på köra in. Slutade sent så blev ingen tur till banken för att fixa internetbanken, drygt eftersom de inte har öppet på helger och stänger 17 imorrn -.- Men men.

I tisdags red jag fem hästar och det har känts i mina ljumskar kan jag lova O.o I måndags tränade vi 10 hästar så då var det också fullt upp (okej, vi körde ett fyrspann så jag ska inte få det att låta värre än det var ;)) men jag gillar det! I onsdags tog jag det bara lugnt och fixade med saker som behövde göras i stallet, sånt som man gör när man har tid över, eftersom Fredrik var väck hela dagen. Idag tog vi som sagt tre hästar, men jag hann putsa träningsselarna till spannet och lite andra grejer eftersom Fredrik var iväg på ärenden nästan hela dagen. Därav det sena slutet på dagen.
Bara imorrn kvar sen är det helg och skojar ni om jag längtar?! Har inte varit ledig mer än två dagar (osammanhängande) sen jul så nu ska jag njuta! Blir antagligen att möta Duhan i Malmö och hämta en micro, sen hem för att återvända till Malmö lite senare och göra Malmö osäkert med Batman :D Yeey!
Lördag blir det födelsedagsshopping med mamma och en sväng till Ikea sen bort på kvällen :)
Söndag är helt oplanerad än så länge, tror att det kan behövas.. Eller ja jag måste rengöra akvariet... -.- Borde göra mig av med fiskarna. Kollar aldrig på dem så de kostar bara pengar och tas inte omhand till 100%. Mamma matar ju dem och sånt, men de hade nog kunnat behöva lite mer tid.

Nej, nu är klockan för mycket igen, dags att sova!
Natti natti!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0