Home alone


Nästan i alla fall. Familjen Persson körde iväg mot huvudstaden idag vid 15-tiden, farmor och farfar Persson är dock kvar så jag är inte helt ensam, men det blir en ganska chill helg i alla fall där jag kan lägga upp det lite som jag själv vill i stallet :)

Veckan har varit ganska lugn, lite sådär återhämtning efter Mechelen, nyår och allt som nu har hänt. Bara tränat några enstaka hästar någon dag, annars har vi bara ägnat oss åt lite städning/rensning i stallet och så som jag nämnde i förra inlägget. I onsdags körde vi ett bröllop i Ellinge vid Eslöv, dock bara ett par så det var ju piece of cake sen fick jag åka hem till Lund för en ledig dag som komp. för helgen. Skojar ni om det var välbehövt? Jag sov från ca 23 till 12:30 plus en timme på köksgolvet. Lämnade kattungarna åt mamma och Micke så att de inte skulle kunna störa mig, vilket de inte heller gjorde. Det var som att jag legat i koma när jag vaknade, inte ens något minne om någon dröm, bara stendöd i ca 13 timmar. SJUKT! Minns inte ens senast jag sov längre än till nio..

Anyways.. Var på H&M i torsdags en sväng också, hittade en skitsnygg men ändå enkel, svart skjorta samt ett midjeskärp som jag älskar. Blev även ett par tights, ett gäng örhängen och en ny sminkväska i storlek större (den andra är för liten ^^) Jag gillar att kunna shoppa utan att ha ångest efteråt :D Passerade även Steffies lägenhet på vägen hem där även Carro fanns :) Älskar mina snabbvisiter hos Steffie - kvalitetstid på hög nivå! Fick även med mig en dvd därifrån, inte helt fel eftersom den jag har bara visar allt i gråskala ;D Nu fattas bara en ny tv som inte glappar i scartkontakten -.-

Blev lagom glad när jag kom tillbaka hit på kvällen och fann att jag återigen var vattenlös... Räcker att jag är ledig en dag för att rören ska frysa. Awesome. Fick dock hjälp av Fredrik att fixa det vid lunch idag så nu har jag rinnande vatten igen. Skönt, gillar inte direkt naturtoa när det är minusgrader... ;)

Imorrn kväll är man bjuden på restaurang av finaste mamma för att fira min 20-årsdag, härligt härligt! :) Nej nu kanske man ska påminna Cajcaj om att hon skulle ringa upp mig, det har gått 20 minuter nu ;D Haha!

Kommer btw en ny design inom kort (ikväll) eftersom den röda känns lite pasé när julen är över och allt.

Plutten fick stanna i Lund tills imorrn,
kändes som att både han och Lisa behövde leka av sig ;)



Puss på er!

Hälsningar
Postat av: Lovisa

Vilken sötnos du har!

2011-01-08 @ 16:42:14
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0