Sometime around midnight


Åt american dinner - hamburgare med lökringar och dyl.
Cheryl körde mig, Nicole och Pendragon till Cinema City för att se Super 8, men den var slutsåld så det blev Transformers 3. AWESOME!
Jag älskar Transformers filmerna, de är så sjukt härliga - action, komedi, drama, romantik, mer action. Mest action faktiskt. De är helt awesome i alla fall, perfekt sista kväll här måste jag säga!

Kom hem, packade klart. Ja det är verkligen helt klart. Bara tandborste och några få andra saker som ska packas ner i handväskan. Helt sjukt.
Satt vid datorn lite sen och snackade med Nicole samtidigt som jag fixade naglarna.
Nicole lyssnade på The Airborne Toxic Event så när hon gick och lade sig fick jag helt enkelt ta över där hon slutade. Har en ny favoritlåt: Sometime Around Midnight (acoustic version). Kärlek på den alltså!

Nu är det dags för fröken Rebecka Brandt att hoppa i säng så att hon kan ta sig upp i tid imorrn och slipper stressa innan shuttlen kommer.

Sov gott Sverige,
Brandt är snart i en stad nära dig!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0