14 dagar kvar


Ja nu är det bara två veckor kvar, tiden bokstavligt talat flyger iväg.
Snart är jag hemma i min älskades famn igen, kan dofta på min underbara katts päls, träffa er mina kära vänner och bara njuta av den svenska sommaren. Jag längtar!

Längtar dock inte efter att lämna Nicole, trivs så underbart bra här med henne och vi har sjukt kul tillsammans. Vet inte hur många gånger vi har börjat sjunga samma sång eller sagt ord den andra tänkte eller varför inte uttalat exakt likadana meningar. Kommer sakna dig min vän!

Men jag tror att jag har löst hennes ensamhetsproblem i alla fall, igår kom nämligen Alexander på besök när Nicole var ute med Brian och Cartié. Jag snackade en del med honom om allt möjligt, bland annat om att Nicole inte var så glad på mig för att jag kommer lämna henne ensam här om två veckor och över 4th of July. En sak ledde till en annan, Alexander brought up the military man som jag berättade att det inte var något med längre, vips så gav han sitt nummer till mig så att jag skulle kunna ge det till Nicole för att hon skulle kunna ringa honom om hon behövde bli rescued sometime för isf kunde han komma och hämta upp henne. Jag är en så awesome vän :D

Nu jobb!
Later aligator!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0