Bappelsin!


Wohoo, avslutat sista dagen med Brian och inleder snart en ny vecka med tre-fyra härliga dagar utan honom!
Fyra veckor kvar nu tills jag står på svensk (dansk) mark igen, helt sjukt! Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. För tillfället regnar det utanför fönstret och jag och Nicole har nyss avrundat kvällen med att se på Remember Me, grät även fastän det var andra gången jag såg den kan jag lova.. Surprise?

Innan dess klängde vi på apelsinträd, eller ja det var framför allt Nicole som klängde eftersom jag agerade fruktkorg med min tröja. Vi har ett tiotal överfulla apelsinträd att välja på men spanar in ett par superfina apelsiner som vi bara måste ha trots att de var väldigt svåråtkomliga. Nicole fick krigsskador och trädet offrade några löv det med, men segern var vår! Ett helt gäng fina orangefärgade saker följde med oss in och vi var mer än nöjda med fångsten.

Fransyskan är en trevlig tjej men hon har väldigt dålig arbetsmoral. Smiter in i huset så ofta hon kan, tar dubbellunch och avviker närhelst det vankas jobb som inte innebär att hon sitter på en häst.. Det ska vi nog få ändring på hoppas jag.

Tänkte inte skriva alltför långt nu eftersom jag måste hoppa i säng, men jag slänger upp lite bilder och länk till filmerna från vår apelsinjakt om ni inte redan har sett dem på facebook. Var noga med att se part 1 före part 2 så ni förstår hur hårt Nicole fick kämpa! Slänger kanske upp dem senare när jag fått in dem på videofy.me men det får vi se ^^

Bappelsinjakt!


Nicoles oerhört svåra sviter från dusterna med trädet...


...men det var det värt!


Filmerna: part 1part 2.

Lev väl mina vänner!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0