Forever XXL


Där handlade vi inte. Eller jo, jag köpte två billiga nagellack men kläderna var tråkiga.
Och butiken heter egentligen "Forever XXI" dvs "Forever 21", men XXL låter mycket roligare.

Idag var alltså min day off vilken jag mest spenderade med att ta det lugnt hemma samt prata lite med den nya tjejen som kom igår, en fransyska som heter Marion. Verkar trevlig och så, vi får väl se hur det går med jobbet.
Nicole hade sin day off igår så då drog vi till The Block och shoppade lite; jag fick med mig två stickade tröjor och ett par skosnören hem, Nicole tog med sig ett par Converse och en superfin klänning. Kläderna inhandlades på Windsor men tyvärr var personalen sjukt otrevlig. Jag köper att det var stängningstid och att de ville hem och så, men inte att de behandlar oss och våra kläder med noll respekt, vi väljer faktiskt att lägga våra pengar på kläder från deras butik. De tog båda mina tröjor OCH Nicoles klänning och tryckte ner i en liten påse! När jag säger tryckte ner så menar jag det, den var fullproppad. INTE okej!

Idag tog vi oss till Mainplace istället och återigen fick Nicole med sig en fin klänning hem, men hon lade även till ett par örhängen samt ett halsband i smeten. Jag fick med mig en rätt enkel, stilren klänning samt tre par örhängen som var förvånansvärt billiga, det gillas! :) Detta inhandlades på Windsor men personalen var mycket trevligare där, så dit kommer vi vända oss hädanefter om vi ska handla den typen av kläder eller smycken.

Pratade en snabbis med mamma, chattade med Malin och hade en lång, underbar konversation med min finaste Björn! Är sjukt tacksam för Skype, gör den här vistelsen så mycket lättare. Dagarna blir färre och färre nu, snart är det bara fyra veckor kvar! Helt sjukt. 32 dagar fr.o.m. imorrn, känns som att timmarna och dagarna bara flyger iväg.

Nu är det dags för sängen!
Natti natti!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0