Irregular



Det var Nicoles uttalande efter att ha "studied Johhny's balls in the shower". Den högra var mindre än den vänstra, vid en senare titt var jag tvungen att hålla med, kanske pga all pisk som den får? Eller jag menar, Brian piskar ju aldrig sina hästar, han bara rör dem reassuring på rumpan och i flanken som han sa.. Funderar på att anmäla honom till något djurskydd, har börjat få nog. Igår upptäckte vi att han raspat in till lamellerna på utsidan av Batmans hov så att han hade blött på två-tre ställen.. Inte okej. Blir illamående av hans skoning och U2 fick en senskada pga den...

Men i alla fall. Till roligare saker. Igår stack jag och Nicole till mainplace efter att vi var klara i stallet och fick äntligen våran efterlängtade Panda Express! :') Efter det gick vi och shoppade efter t-shirt till Björn eftersom jag lovat att leta reda på något till honom och jag hittade något fint minsann, nu får jag hoppas att han tycker om mitt inköp ^^ Sen blev det glass på Dairy Queen som vi smugglade in i biosalongen där vi såg på Source Code, bra film med lite annorlunda twists som jag inte förväntade mig. När den var slut så skyndade vi oss in på Windsor där jag hittade en fin, svart blus/tröja på rea som fick följa med mig hem ^^

Nu måste jag springa och byta om, smörja in mig och sen gå till bussen som ska ta mig och Nicole till Knotts Berry farm, en nöjespark, där vi ska åka bergochdalbanor tills vi spyr :D

Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0