Limitless


I förrgår var vi iväg till Mainplace efter jobbet och såg på Limitless. Rätt bra film faktiskt och det är sjukt skönt att bara sticka iväg efter jobb så det inte känns som att jobbet är hela ens liv. Fixade till mig med smink och klänning och hela faderuttan, kände mig riktigt snygg faktiskt! Nicole påsod att folk vände sig om efter mig, men jag tror allt att hon överdrev lite haha.
Snackade med min älskling innan vi drog iväg, han var uppe sent eftersom han varit sällskap till sin kompis och hans flickvän på sjukhuset när hon skadat sig. Älskar när jag får prata med honom på tider som jag inte förväntat mig att han ska vara där :) Imorrn är det bara fyra veckor kvar tills jag får träffa honom igen!

Igår fick Brian oss att rida som kossor igen, tycker synd om den nya tjejen Marion eftersom hon är här på praktik och inte ens får betalt för skiten.. Det värsta är fatkiskt att han inte ens lever som han lär - vi ska rida på långa tyglar och ha hästarnas nosar låååångt framför lod(?!) medan han rider dem sjukt ihopdragna på undertygeln??? Jo men tjena, vadå dubbelmoral? Blir så less..
Efter middagen visade han oss en film som skulle typ visa oss hur man skulle rida, men så vitt jag vet så rider redan jag och Nicole så bara det att det inte är lätt att göra det på hästar som är otränade, och det är ju inte så han ber oss att rida dem. Idiot. Som tur var ringde Malin och räddade mig undan större delen av filmen - TACK! Lika härligt att prata med henne varje gång, längtar tills vi får ses igen!

Nu måste jag springa iväg och byta om innan jag börjar om 6 minuter.
Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0