Poor Cartié


Tycker fortfarande oerhört synd om stackars lilla Cartié som Brian totalt våldförde sig på igår. Hästen är så ärlig att han inte säger ifrån ens när han är kraftigt överhettad och överförfärliga äckelgubben Brian totalt utnyttjar hans goda hjärta och vilja. Snacka om att kunna knäcka en häst..
Hursomhelst så står han på alla fyra i sin box och var pigg och glad idag. Väldigt spänd i kroppen när jag kände igenom hans muskulatur, men vem är förvånad? Han fick sig i alla fall ett bad och fick beta idag.
Nicole försvinner till Las Vegas imorrn tills på fredag, så jag får minst en dag (fredagen) då jag måste försöka hålla monstret borta från den sköra lilla fågeln Cartié. Monstret sade nämligen vid middagen igår att han måste träna Cartiés muskler så att han inte skulle bli så trött som han blev... Skulle vilja se honom försöka springa uppför backen som han skickade hästen uppför med en tungvagn efter ett redan alldeles för hårt pass.. Han skulle nog inte ens kunna gå uppför den. Behandlar hästarna som maskiner. Idiot.

Finaste Cartié


Det har varit sjukt varmt idag också, jag känner att det och min sömnbrist har gjort mig väldigt slö så det var jobbigt idag.. Är välbehövt med en day off imorrn kan jag lova. Tänkte ta bussen till Huntington Beach, sola lite och bara ta det lugnt där. När det väl har blivit nog så blir det antingen The Block eller Mainplace, är osäker på vilket. Borde förbi Best Buy (som ligger vid the block) för jag har lovat min bonuskusin att kolla på en iPad men ja, vi får se hur det blir helt enkelt.

En oväntad sak har kommit upp och det är att jag ska till Norge den 7:e juli! Så jag är hemma i lite mindre än tre dagar, sen sätter jag mig på planet upp till pappa m familj. Dagen efter åker vi en vecka till Norge för att fiska! :D Jag är så sjukt taggad samtidigt som jag såklart tycker att det ska bli väldigt jobbigt att lämna Björn i tolv dagar igen efter ynka tre nätter ihop efter våra tre månader isär.. Men vi får helt enkelt göra det bästa av de dagarna och sen har vi ju så många fler att se fram emot. Känner mig dock som världens sämsta flickvän, men jag har inte träffat pappa, Gabban och Zacke sen mars förra året och jag har velat åka till Norge och fiska väldigt länge så det ska bli superhärligt att få träffa dem igen! 

Hemlängtan är enorm nu! Så det är galet skönt att veta att jag bara har fyra arbetsdagar kvar och mindre än sju tills jag är hemma i min älsklings famn igen! :D

NU: Extreme makeover weight loss edition - väldigt inspirerande!
SEN: Sängen! Kanske raka benen och bikinilinjen innan bara så att jag inte är hårig imorrn ;) Haha!

Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0