Blooood


Idag var jag en duktig flicka och lämnade blod :D
Steffie höll mig sällskap eftersom Björn blev inringd till jobb igår, attans bananer!
Men jag och S hade jättekul så det blev bra i vilket fall :)
Jag svimmade inte eller något, blev bara lite light headed efteråt ^^ Haha. Steffie var mest fascinerad vid huruvida den stora kanylen gjorde ont eller ej ;)
Tog en fika sen på Mondo, varm choklad och en ciabatta med mozzarella och pesto för min del - sjukt gott!
Gick en liten vända på stan sen innan vi skildes åt.

Nu har jag varit duktig och sorterat det sista i min resväska (dvs det som jag inte orkat tömma ur sen flytten från gården) så att jag kan påbörja min packning inför USA. Gaaaaah! Snart är det dags!
Tiden har gått helt galet fort, kan inte fatta att det är mindre än 1,5 vecka tills jag åker O.o

Mitt fina blod :D:D:D


Kanylen



Det är roligt att lämna blod :D



That's all for now folks!
Take care

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0