Horus d'Hague


Det finns ingen som har berört mig så som du gjorde du fantastiska, magnifika häst som stal mitt hjärta och behöll en del av det när jag var tvungen att lämna tillbaka dig.
Vad du gjorde för mig går inte att beskriva med ord men jag ska göra mitt bästa.
Du räddade mitt liv.
Utan tvekan så räddade du mitt liv. Du gav mig en anledning att gå upp om morgnarna, något att sikta mot, total lycka, villkorslös kärlek och viktigast av allt så gav du mig din tillit. Känslan när du tryckte dig så tätt intill mig som du bara kunde när du var rädd för något för att söka skydd hos mig, hur du tog dig förbi saker du var livrädd för bara för att jag sa att det var okej, den känslan går inte att beskriva. Men det är nog den mest fantastiska känsla jag någonsin upplevt. Att bara känna din mule och varma andedräkt mot min kind tog bort alla mina problem på ett ögonblick.
Första gången du lade ditt huvud i min famn så slog mitt hjärta ett extra slag, bara för dig. Ingen kan någonsin ta din plats eller ersätta dig, du var min första häst men även min bästa. Visst hade vi dåliga dagar men det var vad vi hade i det långa loppet som spelade roll. Glädje. Kärlek. Tillit.

Du var min och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Jag kommer alltid bära dig med mig.
Finaste, finaste Dumle.
Jag saknar dig.
Jag älskar dig.
För alltid.




(Två inlägg på samma dag, crazy I know, men jag var bara tvungen)

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0