My love


Bara för att jag har världens bästa pojkvän!
Hur kunde jag ha sån tur att jag hittade dig?
Just ja, det är ju tack vare Malin som introducerade oss ;)
Malin som btw kommer förbi ikväll och ska käka/kolla film med oss :)

Om en och en halv vecka är jag på väg till landet i väst.
Drömde att jag packade inatt, har haft lite ångest angående det och tänkt en massa på det så antar att det var därför jag drömde om det hela natten i princip x)

I helgen kommer Jossan ner och hälsar på - funsies!
Imorrn ska jag lämna blod för första gången - awesomeness! :D

VÅREN VERKAR ÄNTLIGEN VARA PÅ VÄG! Finally!

Alex - Björns fina hund, rottis/schäfer :)


Ha det bäst!

Hälsningar

Skriv din hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0